Використання проектної технології як дієвий засіб компетентністного підходу до навчання на уроках української мови та літератури
Педагогічна ідея - це повітря,
в якому розправляє крила
педагогічна творчість
Тема досвіду : «Використання проектної технології як
дієвий засіб компетентністного
підходу до навчання на уроках
української мови та літератури»
Керівник проекту: Штандюк Світлана Іванівна
Учасники проекту: творча група вчителів української
мови та літератури.
Актуальність
і перспективність
Актуальність досліджуваної теми полягає в тому, що у межах проектного підходу дія
завжди є ініціативною і сприймається як потенційний ресурс, важлива цілісність
системи, від якої очікується позитивний вплив.
Уміння діяти означає, що вчитель здатен орієнтуватись у ситуації, шукати
нові потрібні знання, правильно визначати мету дій відповідно до умов,
добираючи конкретні способи і засоби, відпрацьовувати й удосконалювати їх і
досягати мети. Саме процес організації добре продуманої, творчої, дієвої і
результативноі проектно-цільової моделі
роботи допоможе скоротити відстань від суто теоретичного питання «що робити?»
до практичного «як робити?». За час
роботи творчої групи відбулося
ознайомлення і апробація методик використання проектної технології в навчальній
діяльності. Вчителі розробляли,
накопичували і апробували на практиці розроблений дидактичний
матеріал, впроваджували і
розповсюджували розроблені матеріали.
Перше засідання творчої групи в Пологівській СРШ І - ІІІ ступенів №2. Виступає керівник творчої групи Штандюк С.І. (06. 10. 2011)
План роботи творчої групи на 2012 - 2013 навчальний рік
Тематика засідань творчої групи
Немає коментарів:
Дописати коментар